U 2019.godini u sklopu programa Udruge Edukacijsko-savjetodavni centar ˝Sretna priča˝ i partnerstava s Osnovnom školom Ivana Filipovića provedena su dva projekta javnog natječaja za financiranje programa i projekata udruga iz područja prevencije neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži iz Proračuna Grada Zagreba.
Projekt ˝Mala škola emocija˝ namijenjen je učenicima trećih razreda koji su u ciklusima radionica učili o emocijama, kako ih prepoznati i razumjeti te kako se ponašati na način da zadovoljimo svoje potrebe, a ne povrijedimo tuđe. Radom u parovima, malim i velikim grupama učenici su razvijali emocionalnu inteligenciju, učili o empatiji, povezivali se, razvijali prijateljstva kroz brojne igre i aktivnosti. Ovaj projekt imao je za cilj pružiti djeci okruženje za razvoj socijalnih vještina odnosno da osvijeste i izraze emocije te uvježbavaju različite načine primjerenog ponašanja kao dugoročnu prevenciju neprihvatljivog ponašanja tijekom njihova odrastanja u svakodnevnom životu.
Projekt ˝Puni krug prevencije˝ osmišljen je s ciljem utjecanja na smanjenje pojavnosti nepoželjnih oblika ponašanja kod djece i mladih, a temeljen je na multimodalnom pristupu s različitim okolinskim čimbenicima koji su uključeni u odgoj i obrazovanje djece i mladih te im svakodnevno stvaraju uvjete za njihovo odrastanje i učenje.
U ciklusu radionica, roditelji i učitelji osvještavali su i učili kako kao modeli ponašanja, učenicima pružaju posredno iskustvo učenja i razvoja različitih socijalnih vještina u svakodnevnim životnim situacijama poput ostvarivanja i održavanja međuljudskih odnosa, različitih komunikacijskih obrazaca te vještina rješavanja problemskih situacija. Radionice su bile usmjerene na usvajanje znanja o psihološkim karakteristikama i potrebama djeteta, mogućim problemima koji se kod djece i mladih javljaju tijekom odrastanja, prepoznavanju rizičnih ponašanja te odgovornostima i granicama koje odrasli trebaju stvarati u odgoju djece. Kroz različite metode rada, učili smo o vještinama nenasilnog rješavanja sukoba, kvalitetnoj i otvorenoj komunikaciji, razvoju kvalitetnog odnosa s djetetom te uspješnijim načinima povezivanja kroz različite oblike suradnje obiteljskog doma i škole.